به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    از طریق سینما ، هنر و اسطوره های آن ، Simple Women روند خلاقیت و رشد کارگردان را با بازی جاسمین ترینکا توصیف می کند.

    هرگز اسطوره های خود را برآورده نکنید ، آنها ممکن است شما را ناامید کنند. یا آنها همچنین می توانند شخصیت اصلی فیلم شما شوند ، اما مطمئناً به شکلی که تصور می کردید نیست. این همان اتفاقی است که در تاریخ هنر ، فرایند خلاقیت و رشد شخصی در زنان ساده ، برای یاسمین ترینکا و شخصیت اصلی وی فدریکا می افتد. فیلم های Sebastien Laudenbach و Marco Pettenello که به همراه کارگردان فیلم Chiara Malta ساخته شده اند ، فیلم ساخته این فیلمساز ایتالیایی در اولین فیلمش است ، ابتدا برای جشنواره بین المللی فیلم تورنتو می گذرد و سپس برای توضیح در کارنامه در جشنواره فیلم تورینو 2019 وارد می شود. کارگردان ، بازیگر و تاثیری که شخصیت ها و افراد ناشناخته می توانند در زندگی ما داشته باشند.

    فیلمی که به معنای معنای خود به معنای خود است ، جایی که تخیل بخشی از واقعیت است ، که می خواهد وجود ، درام ها و رویاهای کسانی را که صحنه برای ما رقم زده اند ، نمادی از پیشرفت و تجربیات خود بدانیم .

    با ملاقات یک روزه به طور اتفاقی با الینا لوونشن ، فدریکا (یاس ترینکا) فرصتی را می بیند که می تواند زندگی او را تغییر دهد. نه تنها امکان اینکه بتوانیم با شخصیت یک فرقه دهه نود به عنوان مردان ساده - مردان ساده صحبت کنیم - بلکه با گوش دادن به زندگی او ، کشف کردیم که همیشه اشتباه بود که او را به عنوان یک بازیگر آمریکایی در نظر بگیریم ، او که اصالتاً اهل کشور است سرزمین های اسرارآمیز رومانی.

    زنان ساده - سینما در حال رشد و ساختن سینما با زنان معصوم خود هستید
    از آنجا ، این ایده: چرا یک فیلم بیوگرافی با الینا لوونسون فیلم برداری نکنید تا نقش خودش را بازی کند؟ معجزه ای که می تواند برای این زن جوان باقی بماند ، اما این که حرفه و همزمانی های بازیگر ، او را وادار به پذیرش می کند ، برای رابطه ای که از مترجم گرفته تا تماشاگر ، سعی در برابر شدن داشته باشد ، اجازه می دهد تا فدریکا ، از طریق خود الینا ، رشد کند. یک بار دیگر

    از نزدیکی است که شخصیت اصلی با شخصیت الینا احساس می کند - که در فیلمی که توسط هال هارتلی در سال 1992 نوشته و کارگردانی شده است با همین نام به عنوان مترجم وی شناخته می شود - این فیلم از چیارا مالت سرچشمه می گیرد. فدریکا هر دو تحت تأثیر تشنج های صرع ، همواره جوانان آن چهره را بر روی پرده بزرگ رایگان و حقیقت یافته است ، که وی برای بازگرداندن آن در سینمای محله خود بازگشت و بهترین دوست زمان را برای خود به ارمغان آورد. بنابراین ، بدون شک روشی که فیلمنامه نویسان و کارگردانان تلاش کرده اند به آن نزدیک شوند. آینه سازی ، نزدیکی که به واژگون شدن محکومیت های فرد به عنوان یک دختر جوان تبدیل می شود و درگیری با آنچه که در این سالها رویایی بوده است ، بوده است.

    به منظور همکاری با قهرمانش الینا لوونسون ، شخصیت Trinca به ماجراجویی می رود که در آن هر پیاده در حال آهنگسازی قطعات اصلی کار است که این دو تلاش خواهند کرد تا بچرخند. بی قراری که در فضای مجموعه تکرار می شود و تمام فاصله بین این امکان را می دهد که بتوانیم با ستاره کسی رابطه برقرار کنیم و مجبور شویم خود را از توهم که همیشه از او جدا شده جدا کند.

    زنان ساده - وقتی زنان تعجبی و همدلی وجود ندارند ، سینماتوگرافی
    آگاه شدن همچنین به معنای بالغ شدن ، آماده شدن برای جدا کردن خود از این عقیده است که اسطوره سینمایی ما نه به عنوان یک فرد در گوشت می خواست بلکه فردی هرگز از تعجبی که بر پرده نمایش داده شده جدا نشده است. این امر بیشتر به مسیر رشد شخصی و هنری منتهی می شود ، که در زنان ساده متولد شده و با تعادل مداوم آرام و بحران ، تا لحظه آخر سورئال ، معلق حاصل می شود.

    یک راه حل داستانی که در کل فیلم منتشر شده است ، اما حاوی مفهوم و هوشمندانه ترین و قابل توجه ترین گزینه کل فیلم فقط در چند دقیقه از صحنه های پایانی است. فیلمی که به هیچ وجه امکان اتصال به آن غیرممکن است ، که برای آن به زودی همدلی با شخصیت ها لغو می شود ، تنها با ثبات نامتناسب فیلم پر شده و در این حالت از بعد غیرقابل توضیح و غیرقابل تحمل از غیرواقعیت و تقابل غوطه ور است که وضوح آن کافی نخواهد بود. قطعی برای ترمیم.

    برای فیلمی در راستای سینما که به زندگی می ریزد و برعکس ، زنان ساده به جای تعمیق در شخصیت ها ، شخصیت ها ، در روابطی که دائماً تغییر می کنند ، خستگی و خستگی را بیشتر می کنند. اثری با نگاه خاص خود به هنر و چگونگی تغییر شکل مجدد آن ، اما مانند فیلمی که شخصیت اصلی تلاش می کند بماند باقی مانده است: محکم ، بی نتیجه ، استاتیک. عملی که به نظر می رسد نتوانسته به نتیجه خوبی برسد. همانطور که پس از آن با این نتیجه اتفاق می افتد.

     

    taherkamali
    پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 5:22
    بازدید : 288
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 24
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه